Emacs a barvicky

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pátek Únor 6 15:18:44 CET 1998

Vaclav Brozik wrote:

> Zdar,
>
> myslim, ze v teto konferenci je pomerne dost uzivatelu Emacsu.
> Nevite o nejakem patchi na barevny vystup na linuxovou konzoli?
>  - tj. syntax hiliting i mimo X okna
> (Hlavne mi nevnucujte Xemacs - ten nemam rad!)

Mel jsem pred rokem-dvema lety stejny problem, ktery se mi
nepodarilo vyresit. Pokud jsem nechtel do X, sel jsem
do DOSu :-( kde to ale funguje bez problemu. Mozna by to
tedy slo pod DOSemu. Ale je to hnusny krok zpatky.

>                                         diky
>                                                     Vena Brozik

Petr Herman