Souziti knihovem RedHat 4.1 a 5.0

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pátek Únor 6 19:27:04 CET 1998

On Fri, 6 Feb 1998, Michal Kvasnicka wrote:

> Dobry den!
>
> Chtel bych si zatim nechat doma na disku RedHat 4.1 a zaroven pouzivat
> nektera
> rpm-ka z RedHatu 5.0 (napr. LyX 0.12, gimp, ...). Ono to ale chce
> knihovny RH 5.0
> a ty zase chteji prepsat nejake programky v /sbinu (ldconfig, ...). Co
> se stane, kdyz
> mu to dovolim? Zkolabuje mi system, nebo to pojede dal? Jak moc mohou ty
> dva
> RedHat-y kolaborovat?

Da sa to ale vyzaduje to citlivy pristup. Treba si dat pozor najme na to aby
sa nekombinovali programy, ktore zapisuju a citaju utmp/wtmp. ldconfig sa
prepisat moze, ten z glibc je kompatibilny z libc. Pozor na libpthread.
V RH 4.1 bola v zvlast baliku, skontroloval by som verzie. To iste plati aj
o libdb.so.2, ktora bude kolidovat s tou co je v RH 4.1. Odporucam zachovat
staru, inac prestane dost programov fungovat. Konflikt nastane asi aj v
pripade ldd (pouzit novy), locale, localedef...(asi zachovat povodne),
zoneinfo(to iste). Povedal by som, ze s tym moze byt viac prace ako
preinstalovat RH 5.0. Ale tiez nemusi. Zavisi to od aplikacii, ktore budes
pouzivat.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones