Apache a suexec v redhatu 5.0

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pátek Únor 6 19:34:38 CET 1998

Uz jsem jednou psal na toto tema, ale odpovedi nebyly uplne k veci,
nebo muj problem neresili. O co tedy jde, upgradnul jsem z redhatu
4.2 na 5.0, prekompiloval corujuci httpd a od te chvile nefunguje
suexec, resp. cgi scripty se spousteji, ale bezi pod nobody, nikde
neni logovana zadna chyba.
suexec je na ceste, ktera je v apache nastavena, apache pri startu
pise registering suexec.
suexec je chmod 4711 a vlastni ho root, scripty vlastni uzivatel
mailman a jsou take 4711.

Stejne se chova apache 1.2.4 i 1.2.5.

Zacinam byt vazne presvedcen, ze to je vina knihoven a tak se chci
znovu zeptat, provozuje nekdo uspesne pod redhatem 5.0
prelozeny apache a suexec? Mam apache opatchovany pro mod_czech a
SSL, ale to by nemelo nijak souviset.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ze vzpominek americkeho kovboje:
Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu, ktery zemrel
prirozenou smrti.