planovac casu

Hanus Adler had na pdas.cz
Sobota Únor 7 11:14:08 CET 1998

On 6 Feb 1998 10:18:07 +0100, Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
>	Souhlas. Ical je super. A vzhledem k tomu, ze je psany v TCL(+Tk),
>neni problem si tam dopsat misto pipnuti spusteni prikazu (treba
>play neco.au).

ical je dobry, ale ne zas tak moc. bohuzel pro linux nic lepsiho neni
(neco jako Ample Notice pro DOS, ktere jsem kdysi davno pouzival, mi
dost chybi...)

hlavne jsem se ale chtel zeptat znalcu TCL/Tk, jak bych mohl ical
zmenit, aby mi umoznoval X copy/paste. Tak jak se nainstaloval
neumoznuje pastovani do textu appointmentu. (to je cestina, co? :)

dekuji za pripadnou radu,

Hanus Adler

Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.
                                                       -- Dave Parnas