RH 4.2 a problem s mc

Tomas Rezek linux na altamira.asu.cas.cz
Sobota Únor 7 23:27:33 CET 1998

On Wed, 4 Feb 1998, Jan Vycudilik wrote:

> obcas se mi take stane, ze mc se nechce rozbehnout. experimentovanim
> jsem odhalil vinika, kterym se ukazala byt moje mys (prip. gpm).
>
> Obcas to vyresi:
>
>   echo '*n' > /dev/mouse
>
> Obcas je nutne sestrelit gpm a znovu ho spustit.

Peknou pulnoc,

stejny problem existuje i u mne na Slackware 3.3 s 2.0.30. Dost mne to
trapilo, az jsem si minuly tyden vsimnul, ze nejde mys. Po sestreleni gpm
se vse uzdravilo. Jak z toho ven, uz vime. Nevi ale nekdo, cim to muze
byt? BTW, ma mys je Logitech First Mouse Super serial version. Moc pekna
myska, a taky draha. Nemate nahodou treba tutez?

Tomas Rezek

|      Institute of Astronomy, Czech Academy of Science, Ondrejov      |
|   E-mail: rezek na asu.cas.cz        WWW: http://altamira.asu.cas.cz    |
|  Cellular phone: 0602/823 780  SMS messages: 823780 na sms.eurotel.cz   |