Undelete file system

Samel Vitezslav xsamel00 na dcse.fee.vutbr.cz
Neděle Únor 8 12:48:11 CET 1998

 	Ahoj!

>   Pro pristup k undelete ext2fs je MC nutno prelozit s touto podporou.
> Pri konfiguraci: ./configure ... --with-ext2undel

  Jeste jsem zapomnel dodat, jak se pak zpristupnuje:
	cd undel:/dev/hda, kde /dev/hda je undeletovana ext2fs partition
 Je potreba byt root (cte se prislusny soubor v /dev/). Samozrejme je
 velice vhodne byt v jednouzivatelskem rezimu.

 						Ahoj Vita
--
Vitezslav Samel, student of Technical University, Brno, Czech republic
E-mail: xsamel00 at dcse.fee.vutbr.cz (ISO-8859-2 friendly)
For PGP do: finger xsamel00 at sts.dcse.fee.vutbr.cz