Undelete file system

Klicka Jan klicka na mmp.plzen-city.cz
Pondělí Únor 9 07:56:50 CET 1998

>  Ahoj.
>  V dokumentaci k MC jsem se docetl o nejakych undelete shopnostech
> ext2fs, ktere tam ovsem nejspise musi byt zakompilovany. Chvili jsem
> hledal
> na siti, ale nic jsem nenasel. Nevite o tom neco?
>  Zdravi
>
>                                        Jacek Kopecky

Ahoj.

Ext2FS ma opravdu tuhle feature. Problem je ale v tom, ze
a) nasledujici informace je trochu stara (cca 2 roky, kdy jsem se o to
naposledy zajimal)
b) jdou obnovit pouze soubory omezene velikosti. Ta je dana poctem
primych bloku (presne cislo neznam ale bude jich tak 10-13). Presnejsi (
a mozna aktualnejsi) informace by se mohly dat najit na
http://sunsite.mff.cuni.cz/ftp/MIRRORS/tsx-11.mit.edu/pub/linux/packages
/ext2fs/slides/

					Honza "Uzel" Klicka