problemy se sambou

Robert Komanec komanec na umel.fee.vutbr.cz
Pondělí Únor 9 09:45:31 CET 1998

Dne  6 Feb 98 v 16:52, Leo Hadacz napsal:
> pomoci smbfs mam namontovan domovsky adresar. Stalo se mi, ze jsem
> na serveru zmenil textovy soubor, nicmene pres sambu jsem ho videl v
> jeho puvodni verzi. Nepomohlo ani smbumount a znovu smbmount. Mate
> nekdo podobne zkusenosti. Pouziva smbfs nejakou permanentni cache,
> nebo co? Jinak si do nedovedu vysvetlit.

Jo, to mi delalo taky. Ta prodleva byla do cca 1 minuty. V
dokumentaci jsem nasel akorat cachovani atributu, z cehoz jsem si
dovodil, ze cachuje-li i cas zmeny, bude to asi tim. Smiril jsem se
s tim, a posledni dobou uz jsem se s tim nesetkal. (Tedy vzor
"neresime-li problem dostatecne dlouho, problem to prestane bavit, a
vyresi se sam"...)

Robert Komanec
komanec na umel.fee.vutbr.cz