SENDMAIL: Tezky problem. (VYRESENO)

Borek Lupomesky lupomesk na nella.ujep.cz
Pondělí Únor 9 11:21:47 CET 1998

On Mon, 9 Feb 1998, Pavel Machek wrote:

> Co takhle ls -ld /var/spool/mqueue, ls -ld /var/spool/mqueue.old, df ?

   Uz jsem to vyresil. Byl to problem _vzdaleneh_ ne lokalniho pocitace.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========