Wanted: Koordinator rubriky "Hezky cesky" v Linuxovych novinach

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Únor 9 20:00:35 CET 1998

On Mon, 9 Feb 1998, Milan Zamazal wrote:

>     PJm: mohla byt stala rubrika "Hezky cesky", ktera by pravidelne
>     PJm: popisovala _vyzkousene a overene_ pocesteni nejakeho
>     PJm: konkretniho programu.
>
> Myslim si, ze je to dobry napad.  Jako dalsi dobry napad bych videl

S tym samozrejme suhlasim.

> linuxovskych distribuci.  A take bych navrhoval se prednostne venovat
> mailovacim programum, abychom si v MetaFAQ teto konference nemuseli cist
> takove pytloviny, z jakych cituji ve sve signature.

Tu si treba uvedomit, ze nie kazdy ma svoj pocitac s linuxom pripojeny k
inetu a cita na nom postu. Su proste systemy, na ktorych uz linux nikdy
nepobezi a ktore maju s lokalizaciou podstatne vacsie problemy ako linux.
Ale toto vsetko sa uz v konferencii prediskutovalo.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones