glibc 2.0.6-9

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 10 12:25:50 CET 1998

Vyse uvedene knohovny, pochazejici z redhat updates udajne resi vsechny
problemy s thready a umoznuji preklad mysql s podporou cestiny. Nalakan
touto vidinou jsem je instaloval a opravdu to vypada dobre. Uz zadne
nesmyslne alokace pameti jako delala predchozi verze. Na jeden preoblem
jsem ale prece jen narazil, nemuzu spusit nfs server

[root na dali glibc]# /etc/rc.d/init.d/nfs start
Starting NFS services: rpc.mountd Cannot register service: RPC: Unable
to receive; errno = Connection refused
rpc.nfsd Cannot register service:RPC: Unable to receive; errno =
Connection refused

nfs jsem si stahnul v src.rpm a znovu prelozil, ale nic naplat chova se to
stejne spatne. A tak se chci optat, jestli se tato zavada projevuje i i
nekoho jineho, a knihovny jsou tedy opet vadne, nebo jestli mam jen ja
neco spatne.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.