glibc 2.0.6-9

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 10 13:04:24 CET 1998

Omlouvam se, ze jsem poslal predchozi odpoved do konference, chtel jsem ji
poslat osobne.
Musim podekovat Leosovi Bittovi, protoze jeho diagnoza byla presna,
skutecne bylo potreba znovu prelozit portmap. Sice preklad hlasi nekolik
desitek warningu o nekompatibilite pointeru, ale zda se, ze bezi a
nasledne je mozne nahodit i rpc.*

To jen tak, kdyby nekdo mel stejny problem.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.