Hledam prekladac MASM

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Středa Únor 11 08:24:49 CET 1998

Ja vim, jsem trochu mimo tema skupiny, omlouvam se, presto to zkousim.

Mam zdrojaky slibne vypadajiciho emulatoru CD do S/M DOSu :-).
Potrebuji je upravit a prelozit. Problem je jazyk - MASM 6.xx - nemohu
sehnat prekladac (tim myslim nedari se mi jej ani koupit) a docela
to specha. Dokazal by mi nekdo pomoci ? Nechce se mi to prepisovat.

Diky
  Slavek

--
| Miroslav Vancl, oper. sys. admin.        SETUZA a.s.           |