Dos emulator a FoxPro

Zdenek Habala Zdenek.Habala na ais.cz
Středa Únor 11 15:28:40 CET 1998

Jiri Jindra wrote:

> Dobry den,
> rad bych se zeptal
> -jestli nekdo provozuje databazi FoxPro 2.0 nebo
>  PC FAnd na Linuxu pomoci DOS emulatoru
> -a pokud ano, tak by me zajimalo, jestli mate 100 procentni duveru v
>  aplikace takto provozovane. Jde mi o to, jestli tyto databaze jsou
>  napsany natolik korektne, ze neobchazeji nekde DOS system takovym
> zpusobem,
>  ze by si stim DOS emulator neporadil
>
> dekuji predem
> jirka

Zkousel jsem PC-FAND pres DOSEMU, ale jen v programatorskem rezimu t.j.
editoval jsem nejaky RDB. Byl jsem velice nespokojen, protoze se mi
jakoby mackal shift, nekdy to pri pohybu sipkami generovalo stisk
libovolne znakove klavesy. Takze jsem to prestal pouzivat, a kdyz chci
delat v PC-FANDu, tak nabootuji DOS :o(

Zdenek

--
| Zdenek Habala         | +420 603 414 730 GSM Paegas                |