KDE a RH5

Jan Povolny inpov na fce.vutbr.cz
Středa Únor 11 15:00:41 CET 1998

On Wed, 11 Feb 1998, Jarda Fikker wrote:

> Mam nainstalovan Linux RedHat 5 a zkousim zprovoznit KDE. Porad mi to ale
> hazi, ze nemam definovanou promenou KDEDIR. Jakym zpusobem se daji definovat
> takoveto promenne?
>
>         Diky.
>
>                     J. Fikker

*** No pokud spoustite KDE tim hotovym skriptem "startkde", ktery se
nachazi v adresari /opt/kde/bin, pak staci v tomto skriptu nadefinovat
na prvnim radku "KDEDIR=/opt/kde" (bez tech uvozovek).

Druhou metodou (doufam, ze funkcni) je normalne definovat novou promennou
enviromentu, tedy do souboru /etc/profile (centralne), nebo do lokalnich
profilu v domovskych adresarich dopsat radek "set KDEDIR=/opt/kde",
pripadne "export KDEDIR=/opt/kde", to zalezi na dane konvenci.

Tot vse  (doufam, ze jsem poradil)

Jan Povolny