Problemy s diskem

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Únor 11 16:54:24 CET 1998

On Wed, 11 Feb 1998, Petr Talla wrote:

>Dobry den
>
>Po preinstalovani systemu (aby bylo vic mista pro linux) se mi stala
>takova zvlastni vec a sice
>ze po rozdeleni fdiskem a naformatovani dosovske partition mi pise vic
>mista nez je a tak
>nevim jak to dopadne az se diky zaplni ??

Vynato z man fdisk:

DOS 6.x WARNING
       The  DOS  6.x FORMAT command looks for some information in
       the first sector of the data area of  the  partition,  and
       treats this information as more reliable than the informa-
       tion in the partition table.  DOS FORMAT expects DOS FDISK
       to  clear the first 512 bytes of the data area of a parti-
       tion whenever a size change occurs.  DOS FORMAT will  look
       at  this extra information even if the /U flag is given --
       we consider this a bug in DOS FORMAT and DOS FDISK.

Dosovy format Vam asi naformatoval svou partition na predchozi velikost.
Jak se pise v man. strance, chce to premaznout jeji zacatek, aby
si dosovy format sahl pro velikost do partition tabulky jak ma
a ne do filesystemu. Obavam se, ze az se to zaplni, pretece to kam nema.
Zkuste dosovou partition vycistit a preformatovat...

  Milan Kopacka