Dos emulator a FoxPro

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Únor 11 17:17:45 CET 1998

> -jestli nekdo provozuje databazi FoxPro 2.0 nebo
>  PC FAnd na Linuxu pomoci DOS emulatoru
> -a pokud ano, tak by me zajimalo, jestli mate 100 procentni duveru v
>  aplikace takto provozovane. Jde mi o to, jestli tyto databaze jsou
>  napsany natolik korektne, ze neobchazeji nekde DOS system takovym zpusobem,
>  ze by si stim DOS emulator neporadil

FoxPro pod dosemu pouzivam a zatim jsem na vetsi problemy
nenarazil. Mensi problemy, jako treba nefunkcnost nekterych
kombinaci klaves (Ctrl-End) pricitam vlastni neochote stravit
cas tim, ze si dosemu poradne nakonfiguruju. Je ale pravda,
ze to pouzivam jen na editovani par polozek v DBF souboru.
Kdybych objevil linuxovy ekvivalent DOSove dBase III+, okamzite
toho necham (:-)). Stoprocentni jistotu samozrejme nemate
nikdy.

                                              Michal Kubecek