Modem Microcom DeskPorte 28.8P a ppp.

Jan Vitek vitekj na ns.speed.cz
Středa Únor 11 19:17:02 CET 1998

ahoj,

>v Blave, zoberieme druhy rovnaky modem a vyskusame to znova. Mas taku
>moznost?

bohuzel tu moznost nemam, nicmene z tve otazky plyne, ze mas stejny modem,
tedy bys mi mohl rict, zda tento modem vubec pod linuxem chodi (abych vedel,
zda je problem skutecne v modemu)?

>1) minicom, lognut sa rucne a pozriet sa ci pojdu brckave zatvorky

v soucasne dobe pouzivam jen minicom --- po nalogovani se nic neobjevi, ani
prompt pro start ppp, pote opustim minicom bez resetu modemu a zadam
pppd -d -detach /dev/ttyS1 & (samozrejme jsem uz zkousel modem i cua1)

>2) zobrat modem na nejake windowsy a skusit ppp

pod windowsema funguje v pohode --- tento mail posilam pres windowsy :-(

... kontaktoval jsem support od microcomu a z jejich odpovedi plyne, ze
problem
nebude v konfiguraci modemu a vse nasvedcuje tomu, ze problem bude
v seriovem portu --- tak snad uz to vyresim.

Jan Vitek
vitekj na mbox.speed.cz