Chyba citania/zapisu

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Středa Únor 11 19:34:20 CET 1998

Ospravedlnujem sa, ak to prislo niekomu 2x, ale mne sa to vratilo s konf.
bez tela spravy, takze znovu:

Prijemny den,

uz dlhsiu dobu mam sprevadzkovany Linuxovy file server pre Win a Macy.
Coraz castejsie sa mi vsak stava nasledovny problem:

Mac (netatalk 1.4.b2):

- pri kopirovani v systeme (Mac) ide vsetko OK
- pri ukladani/citani z aplikacie (napr. Photoshop) velmi casto dostannem hlasku
     o chybe pri zapise (vadny disk), na dalsi pokus to vecsinou ide OK
- pri chybe ^^ dostanem na konzole na serveri hlasku "df bad file number"
- niekolkokrat sa mi stalo, subor sa ulozil s chybami.

Windows (Samba ?? - pocestena)

- obcas pri rozbalovani suborov (arj, rar) to pada
- niekedy to "zhovadi" subor - su v nom chyby.

Teraz cosi o systeme: 486DX2/80 (radic na MB), 32MB RAM, HDD Seagate 1.7GB+Seagate 4GB. Linux RedHat 4.2,
jadro 2.0.30, dnes upgradnute zo zufalosti na 2.1.36 - nepomohlo.

Najprv som si myslel, ze na vine je disk. Niekolkokrat som ho kontroloval (fsck) - bez chyb. Potom som skusal
preinstalovat netatalk (1.3.3), upgrade na 1.4.b2.

Takze, ak sa niekto z niecim podobnym stretol, pripadne vie ako na to budem mu velmi povdacny.

                    Vdaka za pomoc
                                                Vlado

P.S. na okraj este 2 veci:
       1. Nemozem sa prihlasit telnetom po sieti. Dostanem uvodnu hlasku, ale nespusti sa mi login.
           Z konzoly ide telnet OK
       2. Experimentujem z Apachom. Z adresara stranok som chcel urobit symbolicky link k lokalnemu
           adresaru uzivatela. Na povolenie symlinkov je prikaz Options cosi (momentalne si nepamatam), ale
           vzdy dostanem od servera chybu, ze na toto nemam narok.