DOSEMU a DUKE

Středa Únor 11 22:25:34 CET 1998

On Wed, 11 Feb 1998, Petr Talla wrote:

> je to parada duke jede pod dosemu

jaka verze dosemu to je?

> asi tak jako doom pro linux protoze ho nemuzu odpalit(jenom z jineho
> pocitace)
> a skoncit nejde to sice nevytuhne ale nejde

tomu vubec nerozumim, co znamena, ze to nejde skoncit?
lze dosemu terminovat pomoci ctrl+alt+pgdn? (kdyz lze prepinat konzole,
tak bych rekl, ze ano)

> prepinat mi jde jen mezi Xkama a to se nejak sibne obraz
> ale da se hrat (a tak po hre dojde na ten trojhmat znamy z Woken)

co se tyce toho sibnuteho obrazu: to je asi tim, ze dosemu (nebo Xserver)
nezvladne dobre obnovit nastaveni obrazu
(a uz jsme zase u GGI <siroky zlomyslny skleb>)

mozna, ze to lze spravit pomoci save/restoretextmode, nebo spustenim o
opustenim dosemu

> a jestli snad nekdo nevi jak to ukncit ?

v nejhorsim pripade bych tu mel jeden jaderny patch... :)

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]