[END] v joe v RH 5.0

Martin Kavalec xkavm04 na manes.vse.cz
Čtvrtek Únor 12 10:15:04 CET 1998

On 11 Feb 1998 borek na diaspar.ujep.cz wrote:

>    Hi all,
>
>    Nevite nekdo, jak zprovoznit klavesu END v joe v RH 5.0? (joe i ncurses
> jsem updatnul!)

Mne pomohlo (v RH 4.2), kdyz jsem do /etc/termcap pridal pro klavesu
END prislusnou polozku, tj. kH=<string, ktery da stisk END>. Pro
konzoli (TERM=linux) by to melo byt kH=\E[4~, pro xterm kH=\EOe
(podle terminfo popisu)

Ohledne sveho snazeni o nastaveni klaves Home, End, BackSpace a Delete
v xtermu jsem napsal neco na
http://sorry.vse.cz/~xkavm04/linux/xterm-keys.html

Taky si vzpominam, ze mne nejak nefungovalo v joeovi na konzoli
reverse video (status bar nahore, help apod.), coz jsem taky nejak
spravil -- pripadne zaslu termcap entry pro konzoli.

Ahoj
Martin