Dos emulator a FoxPro

John Popelnik popelnik na gvid.cz
Čtvrtek Únor 12 11:37:11 CET 1998

> Zdravim,
>
> Ja mam problemy u FoxPro s tim, ze kdyz si chci zobrazit napovedu, tak
> se v pravem hornim roho objevi "Veta neni pristupna" a FoxPro vytuhne,
> nevite nahodou nekdo co s tim???
>
> 			Voloda

Ja bych zkusil nastavit R/O atribut u helpu (DBF i FPT) Foxky, nekdy chce totez i
runtime. Ale je fakt, ze napovedu nepouzivam - psna referencni prirucka je
rozhodne prehlednejsi nez manual Foxky.

John Popelnik, spravce serveru eniac.gvid.cz a sef ITV ;-)
e-mail: popelnik na gvid.cz              tel. (05) 46 211 083