Problem pocesteni X-u v RH 5.0

Michal Kvasnicka qasar na econ.muni.cz
Čtvrtek Únor 12 13:37:59 CET 1998

Dobry den!

Mam nasledujici problem: mam ve skole na stole pocitac s RH 5.0 a
potrebuju ho
pocestit. Postupuju podle navodu Pavla Vocha. Jedine, co se mi podarilo,
je
nainstalovat ceske fonty a prinutit terminaly (xterm, nxterm) v less-u
zobrazovat
cestinu. Taky ceska klavesnice mi `jaksi jede' -- Shift+Shift rozsviti
svetylko
Scroll-Lock a zacne prehazovat pismanka. Jenze ty se nikde nechteji
objevovat.
(Ted jsem to zkusil, v Netscape taky ne.) Kupodivu, v xtermu a nxtermu
funguje
v tehle `ceske' klavesnici `='+i,a,... a dela to dlouhou samohlasku.
Jinak ani tuk.

Aplikace jako napr. xterm mi pri spusteni vypisuji nasledujici chybovou
hlasku:
                I18N: locale not supported by setlocale, locale
unchanged
Co to znamena? Co mam spravit? Predpokladam, ze jsem postupoval podle
navodu.
1) nainstaloval jsem fonty
2) nainstaloval jsem  XKB-cz-X11R6.3-libc6.tar.gz a prislusne promenne
    (LANG a XkbKeymap "xfree86(<mapa klávesnice>)" v
/etc/X11/XF86Config)
3) v ~/.inputrc s obsahem (v bashi):
        set meta-flag on
        set convert-meta off
        set output-meta on
4) udelal jsem i toto:- zkopírovat libX11.so.6.99 do /usr/X11R6/lib
- zkopirovat libX11.so.6.99 do /usr/X11R6/lib
- ldconfig -v
- pred spustenim X-u napsat export XLIB_FORCE_I18N=2

Co mam tedy delat? Prosim, pomozte, tvarim se zoufale. :-((((
Jinak bude na nasi skole Linux v porouhani a Windoze budou slavit
(nepravem) triumf.

S diky
    Michal Kvasnicka

--