Software pro vypalovaeku.

Vladimir Klejch kleo na iris.mendelu.cz
Čtvrtek Únor 12 15:42:08 CET 1998

On Thu, 12 Feb 1998 Zalabak.Jan/2724/EPR na epr1.ccmail.x400.cez.cz wrote:

>      Zdravim,
>
>      Chtel bych se zeptat jaky software pod linuxem pouzivate na paleni CD,
>      popripade kde se da splasit.
>
>      Diky  Honza

Zdravim

Ja pouzivam Xcdroast a jsem s nim spokojen. Fachci spolehlive i s audio CD
a ma ti velmi pekny X rozhrani. Jinak jsem zkousel i mkisofs na vytvoreni
CDimage ( taky ho puzivam, kdyz nejakou jeho vymozenost Xcdroast nema a
image pak podstrcim tomu Xcdroastu)  a palil jsem i pomoci cdwrite.

Pouzivam:
	  vypalovacku Yamaha CDR100 ( pokud si dobre pamatuji ten typ)
	 K6 200 / 32 MB /
	PCI SCSI Symbios logic
	a pro ulozeni image SCSI disk 2GB ( jakysi stary APPLE disk remark
od IBM )

	Zatim zadny spaleny CD.(krome tech , kde jsem dal spatny parametry
a CD je nepouzitelny)
	 Vypalovaci rychlost 4x.

PS: S palenim pod liunuxem jen ty nejlepsi zkusenost, na rozdil o mych
kolegu s Wlose95 nebo NThruza ....

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...