Software pro vypalovaeku.

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Únor 12 15:50:49 CET 1998

Zalabak.Jan/2724/EPR na epr1.ccmail.x400.cez.cz wrote:

>      Zdravim,
>
>      Chtel bych se zeptat jaky software pod linuxem pouzivate na paleni CD,
>      popripade kde se da splasit.
>
>      Diky  Honza
Pouzivam cdrecord 1.5, zatim v pohode, akorat jsem mel problem s prilis
kratkym timeoutem. Pred zacatkem zapisu dela vypalovacka (v mem pripade
Yamaha CDR102) spoustu zajimavych veci a skoro pravidelne to nestihne v
dvacetisekundovem limitu, definovanem programem.
System: K6/200 16MB RAM disk WDAC 3GB IDE, vypalovacka visi spolu se
ZIPem na radici AVA1502 (davali ho k ZIPu). Jadro 2.0.33.
Podrobnosti ohledne konfigurace SCSI a natazeni timeoutu v pripade zajmu
poslu. Vlastni cdrecord jsem sehnal nekde na
http://www.anime.net/~goemon/linux-cd/
Balik cdrecord neobsahuje utilitu isosize (potrebna pro stazeni ISO
image z datoveho CD), cili je lepsi stahnout i cdwrite (tam to je).

                                                Tom