Modem <-> Modem

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pátek Únor 13 08:14:34 CET 1998

On 12 Feb 98 at 22:27, ivanyi wrote:

>                              O +40V
>                             |-|
>                             | | R1
>                             |-|
>    -----------     D1        |      D3     -----------
>    |         |     |/|       |     |\|     |         |
>    | modem 1 |-----|---------o-------------| modem 2 |
>    |         |     |\|             |/|     |         |
>    |         |                             |         |
>    |         |     |\|             |/|     |         |
>    |         |---------------o-------------|         |
>    |         |     |/|       |     |\|     |         |
> [...]
Ja jsem se k tomu upresneni nejak nemohl dostat. Je to takle, pricemz
tu mam napsano: D1-D4 1N4002 R1,R2 470R.

Ten drat co smeruje k +40V je oznacovan jako A.
Kdyz to tak pocitam, tece tam 36 mA, to se mi zda skoro zbatecne moc.
V poslednim cipweeku pisou v clanku o telekomunikacich, ze napeti na
pristroji je normalizovano na 30V, ale klesa casto az na 12V, takze by
se mohlo skusit nizsi napeti, pokud je to pevna line, tak by bylo
zbytecne modemy ohrivat. Urcite musi byt napajeni dobre filtrovano,
jinak budou modemy ruseny a budou chybovat. Zapojeni originalne
pochazi z elektronicke sekretarske soupravy tesla (ESS), takove ty
cervene telefony s mnoha diodami, jiste se jeste leckde povaluji.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.