Anketa: Format Linuxovych novin

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Únor 13 09:41:55 CET 1998

Preji prijemne probuzeni.

Mozna nekteri z vas znaji Linuxove noviny. Tento mesicnik je siren
zatim pouze ve dvou formatech - Postscriptu a PDF. Protoze by mne
osobne zajimalo, ktery z techto formatu pouziva vice lidi, rozhodl
jsem se usporadat tuto malou anketku. Chtel bych kazdeho z vas, kdo
ctete Linuxove noviny, pozadat, abyste mi napsali jaky format
preferujete - zvlaste mne zajima, jestli si noviny ctete na obrazovce
sveho pocitace, nebo si je vytisknete a ctete v papirove podobe. Abych
Vam zjednodusil pripadne hlasovani, prichystal jsem tuto pomucku:

Pokud ctete Linuxove noviny ve formatu PDF (tedy na obrazovce):

	echo "PDF"|mail noviny na linux.cz -s"Anketa: Linuxove noviny"

Pokud ctete Linuxove noviny ve formatu Postscript (tisk):

	echo "Postscript"|mail noviny na linux.cz -s"Anketa: Linuxove noviny"

Pokud tedy chcete hlasovat, staci provest cut&paste prislusneho radku
a je to. Tot pro vsechny, kteri jsou prilis zatizeni.

Vyhodnoceni ankety probehne na konci pristiho tydne, tedy v patek
20. unora.

Pro ty z vas, kteri se o Linuxove noviny zajimate vice: napiste mi
prosim vsechny vase pripominky, ktere bychom mohli zohlednit v dalsich
cislech. Vzdyt Linuxove noviny jsou tady pro nas vsechny a zalezi
pouze na nas, co v nich bude a jak budou vypadat. Zvlaste mne zajima,
jaka je poptavka po jinych formatech distribuce (tedy napr. text nebo
html). Adresa redakce Linuxovych novin je noviny na linux.cz.

Linuxove noviny naleznete na techto adresach:

IGN (INET, a.s.):       ftp://ftp.inet.cz/pub/People/Pavel.Janik/noviny/
CESNET (FI MU Brno):    ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/local/noviny/
Slovensko (Isternet):   ftp://netacik.sk/pub/linux/cz-noviny/

P.S. Protoze cas redakce je omezeny, hledame take pravidelne
prispevatele - hlavne autory rubrik "Mesic v comp.os.linux.announce",
"Co noveho na sunsite.unc.edu?" a "Linux Journal". Najde se nejaka
ochotna duse?
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz