Debian 2.0 ?

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Pátek Únor 13 16:43:10 CET 1998

    MU: kedysi davnejsie som pocul ze sa chysta DEbian 2.0, vie niekto viac ?

Debian 2.0 se chysta i nadale. :-)

Zatim jeste stale nebyly stanoveny zadne terminy.  Tipoval bych, ze to
jeste nejakou dobu potrva.  Pracuje se na odstraneni ruznych problemu a
rada veci se vybrusuje.  Zda se, ze Debian 2.0 by na tom mohl byt po
strance stability a bezchybnosti jeste vyrazne dokonalejsi nez
Debian 1.3, ktery ma povest jedne z nejstabilnejsich linuxovych
distribuci vsech dob. :-)  Dlouhe cekani by tedy melo byt odmeneno
mimoradne kvalitni distribuci.

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a