Anketa: Format Linuxovych novin

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Únor 13 19:02:19 CET 1998

   Datum: patek, 13.unora 1998 09:57:43 +0100 (MET)
   Odesilatel: <snajdr na pvt.net>

Preji prijemny den a slunce v dusi :-)

   > Ja si prave myslim, ze pro nas vsechny ne nebo jak se cte
   > PS nebo PDF na textove konzole?

Samozrejme PS i PDF je na _textove konzole_ citelne velice
spatne. Ostatne obrazky se vubec spatne ctou na _textove_ konzole...

A protoze jsem si toho vedom, tak se ptam, jaky format by ctenari
Linuxovych novin preferovali - zatim to vypada tak, ze PS:PDF=60:40 a
poptavka po HTML je asi v 60% odpovedich. O TXT se zatim nikdo
nezminil, ale o TXT nejde, protoze se da vygenerovat z HTML.

   > Ja si myslim, ze bez toho zda po tom touzi 90% zajemcu nebo 0.001 %,
   > malo by byt vse dostupne i ve formatu, ktery nikoho neomezuje nebo nezabranuje
   > mu precteni.

Bohuzel takovy format zatim jeste neexistuje. Kazdy format nekoho
omezuje. PDF a PS omezuje napr. slepe. PS, PDF, HTML, TXT omezuje
napr. sluchove postizene.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz