Problem s instalaci sitovky

Dawyd kuzela na mbox.vol.cz
Neděle Únor 15 15:16:25 CET 1998

Zdravim vsechny,

tak jsem si rekl, ze v komunikaci je budoucnost a jal se
propojovat sve dva pocitace (486/4MB - Monkey Linux a
P133 - RedHat4.2). V obou mam ISA Plug&Play karty (obe
stejne, nekolik let stare) od vyrobce, ktery se bohuzel
zapomnel podepsat.

Problem je v tom, ze mi je Linux jako NE2000 kompatibilni
(vyrobce to uvadi, moje zkusenosti jsou jine) nenajde ani
pokud zadam cislo portu a preruseni opsane ze setupu pro
Netware (v DOSu O.K.).

Informaci je IMHO moc malo, aby mi nekdo poradil primo,
proto by me zajimalo predevsim tohle:
- na diskete s ovladaci ke karte jsou ovladace pro UNiX -
  SCO 4 a SCO 5 nemohl bych pouzit je (nebo z nich alespon
  zjistit neco uzitecneho),
- v RedHatu jsem nasel zminku o emulaci IPX site, nesel by
  pouzit ovladac pro Netware,
- mohl by me nekdo odkazat na relevantni zdroje na inetu.

Predem diky

David Kuzela