Spatny disk?

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Neděle Únor 15 19:24:22 CET 1998

Dobry den,
   jak uz se to stava, chceli nekdo nekomu neco ukazat
jak vyborne funguje, casto se nestaci divit. Me se presne
tohle stalo s Linuxem :-)
      Premyslim nad tim, kde mohla byt chyba. Pocitac
s K6 a disky WD 2500 se tvaril jakoby na nekterych mistech
techto disku nebylo neco v poradku. Jadro tvrdilo, ze vadne nebo
duplikovane bloky a pri pokusu vytvorit file system na casti
tohoto disku jsem se dopracoval az ke KERNEL PANIC, jindy
vse probeho bez problemu, ale pri pokusu cist z nekterych souboru
opet hlaska jadra,ze vadny nebo duplikovany blok. Zajimave, ze
instalace probehla uplne a naprosto v poradku a toto se zacalo
 objevovat az po nejakych tech minutach po ni.
	   Distribuce RedHat Linux 4.2, jadro 2.0.30
i 2.0.33, vysledky prakticky stejne, fsck nasel spustu
chyb, ktere fixnul, ovsem po nejake dobe, radove sekundach,
minutach se situace opakovala. Mini instalace do prvnich 100MB
ovsem nevykazovala zadne problemy. Nejsem si jist, kde tedy
problem je. Musi to byt nutne chybny disk (naprosto novy),
mohla by byt na vine ta K6, neco jineho? Kdyz tak nad tim
premyslim, prijde mi jako jedina relna moznost chyba
na disku, ale jak je mozne, ze fsck nepomohl?
Je tedy chyba jinde? Predem dekuji za vsechny namety.

S pozdravem
   Petr Snajdr