Spatny disk?

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Pondělí Únor 16 07:40:40 CET 1998

> A fsck na linuxu opravuje _fyzicke_ chyby disku? Co na ten disk rikal
> badblocks(8)? A ze je ten disk novy? Vzpominam, jak se tu asi dva lide pred
> nedavnem shodli na tom, ze jim pod linuxem nejak moc casto odchazeji disky
> (stejne ve Win95 pry jim jedou OK).
> --
> Jarda Klaus

Jednim z tech lidi jsem byl ja. :-(

U mne asi byla chyba ta, ze se mi s nejvetsi pravdepodobnosti ten disk
prehrival. Mam totiz v pocitaci 3.
Prikoupil jsem vetsi kastlu a dalsi novy disk se zatim zda byti v poradku.

Doporucoval bych tedy zkontrolovat to prehrivani a podivat se,
zda neni ten disk prilis rychly (neco jako PIO x) s pomalym zarizenim na
jedne ksande (CD, starsi disk). Predpokladam samozrejme IDE.

S pozdravem
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.