Cestina vs Applixware (Re: Problem pocesteni X-u v RH 5.0)

Rudolf Ule rudolf.ulc na oku-st.cz
Pondělí Únor 16 17:09:07 CET 1998

On Mon, 16 Feb 1998, Ondrej Feela Filip wrote:

> No ja mam jeste problemy s cestinou v Applixware.  Klavesnice se mi
> rozbehne az kdyz spustim "File manager".

Jo, Applixware dela divne veci (jak jsem zjistil o vikendu):

1) binarka applix pred spustenim axmain zrusi nastaveni promennych LANG
   LC_ALL, LC_MONETARY, LC_NUMERIC a LC_TIME a natvrdo je prenastavi na C
   (LC_CTYPE si nastesti nevsima)

2) "aplikacni okna" (tj. napr. okno word processoru) jsou rezistentni
   vuci forced-IM, vstupni metoda & kontext jsou vytvoreny az napr.
   pri stisku libovolne klavesy v "hlavnim panelu" (to okno s asi
   4 ikonami), ale pak to funguje i v aplikacnim okne

[nemate nekdo chytry napad, jak bez velke namahy odtrasovat, ktera volani
do Xlibu dela axmain?]

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft --
http://www.vcnet.com/bms ]

Dobry den

shodou okolnosti jsem take v sobotu zkou?el Applixware. S eeskymi
klavesnicemi z baliku XKB-6.3-libc...(tak nijak se jmenuje) a patchem fo
rced-IM nefungovaly mrtve klavesy a tudi? se nedaly napsat velka pismena s
haeky a earkami. S ee?tinou z XFree 3.3.1. a s poidanou kompatibilni
klavesnici z sta?enou ova.comp.cz/linux funguje v?e jak ma veetni mrtvych
klaves , mam nastaveno LANG=cs a _XKB_CHARSET=iso8859-2.

Spi?e jsou problemy s nikterymi fonty.

				Rudolf Ule