Problem s instalaci sitovky

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Pondělí Únor 16 23:02:02 CET 1998

Ahoj!

> tak jsem si rekl, ze v komunikaci je budoucnost a jal se
> propojovat sve dva pocitace (486/4MB - Monkey Linux a
> P133 - RedHat4.2). V obou mam ISA Plug&Play karty (obe
> stejne, nekolik let stare) od vyrobce, ktery se bohuzel
> zapomnel podepsat.

:-)

> Problem je v tom, ze mi je Linux jako NE2000 kompatibilni
> (vyrobce to uvadi, moje zkusenosti jsou jine) nenajde ani
> pokud zadam cislo portu a preruseni opsane ze setupu pro
> Netware (v DOSu O.K.).

Jsou na tech kartach nejake jumpery? Jak je linux nadetekuje (jestli
nejak)? Mas v kernelu podporu ne2000?

> Informaci je IMHO moc malo, aby mi nekdo poradil primo,
> proto by me zajimalo predevsim tohle:
> - na diskete s ovladaci ke karte jsou ovladace pro UNiX -
>   SCO 4 a SCO 5 nemohl bych pouzit je (nebo z nich alespon
>   zjistit neco uzitecneho),

Pouzit je nemuzes. A pokud tam nejsou zdrojaky, jsou ti na 99.5% k
nicemu.

> - v RedHatu jsem nasel zminku o emulaci IPX site, nesel by
>   pouzit ovladac pro Netware,

Nesel.

> - mohl by me nekdo odkazat na relevantni zdroje na inetu.

Hmm, pointer nemam. Jestli te to potesi, mam tu sitovou kartu (NE1000
;-) ktera kdyz se strci do masiny tak prestane fungovat com3 (bez
ohledu na nastaveni portu karty).

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).