Nefungujici talk v RH5.0

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Úterý Únor 17 08:05:59 CET 1998

Hi,
        instaloval jsem cca 10 masin s RH-5.0 a na vsech mi chodi talk tak
jak se od nej ocekava, az na mou tedy kovarovu kobylu :(
Vzhledem k tomu ze instalace je vsude stejna, tak si myslim ze je to
zpusobeno nejakym konfiguracnim prvkem.

Pokud spustim talk jako normalni uzivatel, tak obdrzim hlasku:

[Couldn't bind to control socket : Cannot assign requested address (99)]

... a talk se ukonci (zkousel jsem to resit setuid, ale tam jsem nedosahl o
moc lepsich vysledku viz dale)

Pokud jej spustim z root, tak uz se mi neukonci, ale zustane viset na
hlasce:

[Checking for invitation on caller's machine]

Tomu volanemu uzivateli se neobjevi zadne hlaseni o tom ze ho nekdo vola
(neni to nastavenim mesg y/n).

V secure logu na tom volanem stroji se vyskytne zaznam o tom ze bylo
navazano spojeni na in.talkd z moji masiny a to je asi tak vsechno co jsem
od nej videl ....

Talk mi nefunguje samozrejme ani lokalne tj. 'talk user' 'talk
user na localhost' ci 'talk user na masina' .... V prvnim pripade nemam ani zaznam
v secure logu coz je ale asi v poradku ....

Ne ze bych pocitoval tak neskonalou potrebu talkovat, ale stve mne ze mi na
masine neco nefunguje a ja nemam vubec tuseni proc ...

Podotykam ze ipfwadm ani hosts.denny/allow v tom prsty nema ...

		Predem diky za radu ...

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---