sitova karta 3c579

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Únor 17 13:24:25 CET 1998

On Tue, 17 Feb 1998, Zdeněk Mazanec wrote:

> Zdravim,
>  mam takovy problem: v masine mam kartu 3c579 (EISA). Svyho casu (pro
> instalaci) byla pripojena pomoci AUI, nyni bych ji potreboval prehodit na
> koax. A v tom je problem. I kdyz ji pod DOSem nastavim na koax, linux si ji
> zase prepne na AUI. Distribuce je Caldera 1.1 (neco jako RH 4.2). Nemate
> nekdo nejaky napad? (Krome reinstalace...do te se mi ani malo nechce)
> Zdenek Mazanec

Vetsina karet ma dalsi parametry, ktere prave urcuji podobne veci. Takze
bud hledej nekde primo ve zdrojaku teto karty, nebo nejaky *.readme. Pak
je to vhodne umistit primo do lilo.conf aby se zmeny akceptovaly hned po
natazeni systemu.
Napr. pro kartu 3com 590 (Vortex) aby jela na 100 ve FullDuplexu na RJ-45
mam v /etc/lilo.conf radku:
append="ether=0,0,8,16,eth0", kde ta 8 a 16 urcuji dane nastaveni

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |