MS-CHAP?

Pavel Krbec jun. krbecjun na dec59.ruk.cuni.cz
Úterý Únor 17 16:47:58 CET 1998

Jan Kasprzak (kas na informatics.muni.cz) wrote:

: 	Dobre odpoledne,

: 	prisel za mnou kolega s problemem: jsou pripojeni na ISP, jehoz
: dial-upove linky obsluhuje nejaky NT server, ktery vyzaduje autentikaci
: pres MS-CHAP (ano, moje prvni rada byla pripojit se na rozumneho ISP).
: Stahl jsem si ppp-2.3.3-2.src.rpm a rekompiloval s -DMSCHAP=1
: a -DUSE_CRYPT=1. Tim jsem dosahl toho, ze pppd neodmitne autentikaci
: <auth chap 80>, ale porad to jeste nefunguje. Vypis z messages
: vypada priblizne takto:
Ja to mam rozchozene. tohle je muj dial skriptik ...

exec /usr/sbin/pppd connect '/usr/sbin/chat -v -t 120 "" ATS10=100 OK ATDP0609112567 CONNECT "" ' \
/dev/modem 38400 -mn name uvtuk\\mujlogin remotename DialupNT crtscts modem \
defaultroute noipdefault

a soubor /etc/pppp/chap-secrets

# Secrets for authentication using CHAP
# client        server  secret                  IP addresses
DialupNT        uvtuk\\mujlogin mojeheslo
uvtuk\\mujlogin DialupNT        mojeheslo
#######

dulezite je to spojeni uvtuk\\mujlogin
uvtuk je moje domena co ty NTycka chteji slyset. bohuzel ji chteji slyset
jako soucast loginu takhle debilne oddelenou lomitkem. Zustatek by snad mel
byt jasny............

Pavel Krbec jun.