Problem s konfiguraci snmpd z cmu-snmp

Úterý Únor 17 18:55:50 CET 1998

Dobry den,

Nedari se mi nakonfigurovat snmpd z cmu-snmp tak, aby odpovidal na
dotazy. Priklad:

$ snmpget jmeno_pocitace public system.sysName.0
Error in packet.
Reason: There is no such variable name in this MIB.
This name doesn't exist: system.sysName.0

Jedine, co jsem od snmpd dostal, bylo:

$ snmpget jmeno_pocitace public system.sysContact.0
system.sysContact.0 = "Please configure your snmpd before running."

Ta hlaska "Please ..." je uvedena v souboru /etc/snmpd.conf.

Predpokladam, ze staci jen nekde neco dokonfigurovat - snmp se zatim
jen ucim, takze to muze byt neco trivialniho. Mam nainstalovano
cmu-snmp-3.3-2, cmu-snmp-devel-3.3-2 a cmu-snmp-utils-3.3-2 pod RH
4.2. Pod RH 5.0 se to chova podobne.

Castecne jsem problem obesel tak, ze jsem si zkompiloval a
nainstaloval ucd-snmp-3.3.1. Tamni snmpd mi na dotazy odpovida.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR