Debian: jak upgradovat ?

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Středa Únor 18 00:04:19 CET 1998

Dobre cokoliv,

chtel jsem si nainstalovat fungl novy pakovac bzip2. Rekl jsem si : mam tu
jeste docela nerozvrtanou distribuci Debianu 1.3, pouziji k tomu standardni
mechanismus : dpkg. Takze jsem si stahl potrebne .deb soubory, mezi kterymi
byla i libc6. Kdyz jsem ji ale chtel nainstalovat (dpkg -i), dpkg mi napsal,
ze 'libc6 conflicts with libc5'. Proboha ! To mam odstranit libc5, abych
mohl pouzivat bzip2 ? Nemohu mit pro jistotu obe dve verze (libc 5 i 6)
najednou ? Nechci si z dosud skvele funkcniho systemu udelat trosku, jak se
to postupne (instalaci dalsich programu) stava v jinych systemech...

Za namety predem dekuji,

Egon Eckert

PS. Jeste bych podotkl, ze se venuji serioznimu vyvoji sw pod Linuxem (a
zivim se tim), takze perfektni stabilita je pro me klicova zalezitost.
Pouzivam i cizi toolkity (z tech vetsich napr. Berkeley db package), u
kterych nemusi (IMHO) byt funkcnost pod libc6 zarucena. Pokud byste mi
chteli radit 'klidne upgraduj na libc6', zvazte prosim i toto.