dodavatel susenek?

Klicka Jan klicka na mmp.plzen-city.cz
Středa Únor 18 11:41:07 CET 1998

> Zdravim vsechny priznivce linuxu,
> v messages se mi objevuje zprava:
> Warning: Possible SYN flooding. Sending cookies.
> A ja absolutne netusim o co jde. Nemohl by mi to nekdo trochu
> priblizit, resp. odkazat na nejake info?
>
> predem diky

SYN flooding je zpusob utoku, ktery patri do kategorie "Denial of
Service". Jde o to,
ze kdosi zaplavuje Vasi stanici TCP pakety s optionem SYN, coz znamena,
ze se
pokousi navazat spojeni. Najednou se v tabulkach objevi velke mnozstvi
novych spojeni,
coz muze vest ke zpomaleni reakci, v horsim pripade az k zablokovani
systemu.

Tenhle warning ale znamena, ze mate jadro zkopmilovane tak, ze je odolne
vuci tomuto utoku.
Prio konfiguraci jadra se daji nastavit dva optiony, ktere to povoluji.
Popis je u zdrojaku jadra (/usr/src/linux/Documenattion/....).

						Honza Klicka