sendmail a virtualni adresy

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Středa Únor 18 15:56:20 CET 1998

On Wed, 18 Feb 1998, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> Mam na stroji nekolik virtualnich www serveru a chtel bych, aby posta
> poslana webmastrovi byla dorucena podle domeny, podle manualu jsem to
> pochopil takle
> /etc/aliases:
> webmaster%web1.cz:nekdo na nekde.cz
> webmaster%web2.cz:jiny na jinde.cz
>
> Jenze sendamail mi to nesezere, prohlasi radky za duplicitni a posta
> opravdu nechodi. Takze je to evidentne jinak, jak?

Tohle vypada jako syntaxe pro IDA sendmail, v normalnim sendmailu 8 je na
to virtusertable, kam se napise

webmaster na web1.cz  nekdo na nekde.cz
webmaster na web2.cz  jiny na jinde.cz

(uz se tesim, jak nejaky spamovaci robot narazi na tuhle zpravu a bude z
ni vyzobavat adresy)

Marek Kubita                   home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
**Zlom DES pro slavu vlasti!** http://users.lantanet.cz/~kubitovi/marek/
                               work: marek na corpus.cz