PDF format

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Únor 18 23:46:27 CET 1998

On Wed, 18 Feb 1998, Hanus Adler wrote:

> pokud vim, tak nicim (dokonce i acrobat exchange umi snad jen delat do
> textu takove ty zlute poznamky). Text se proste musi napsat (treba v
> LaTeX nebo tak) a pak do PDF prekonvertovat. Ja to delam pomoci utility
> ps2pdf, ktera je soucasti ghostscriptu.

Klasicka cesta je ovsem pres Adobe distiller, coz je (non free) program,
ktery prevede ps do pdf.

> Existuje jeste program tex2pdf (viz www.cstug.cz), ale ten se mi
> nepodarilo rozbehat. Pokud ho nekdo ma rozchozeny (napr. autori
> Linuxovych Novin???), prosim o polopaticky detailni HOWTO :)

Pokud mate na mysli upravenou verzi Texu, ktera generuje misto dvi pdf,
tak ta se nyni jmenuje pdftex, a ve Zpravodaji CSTUGu 1-2/97 Petr Olsak
poskytl hodne detailni navod Jak jsem delel knihu klikaci (s tim, ze
nektere primitivy jsou jiz nove). Pokud nestaci, muzu poskytnout vice.
LN se distiluji, na pdftex se prave prechazi (asi uz unorove cislo).

S pozdravem

---
Ondrej Koala Vacha