ntfs patch + ext2 v MS NT

Ludek Brukner ludek.brukner na barco.com
Čtvrtek Únor 19 08:44:14 CET 1998

Zdravim,

Kdyz se snazim prekladat GIMP (gimp-0.99.18-1.src.rpm), tak preklad skonci s chybami:

/usr/lib/libtk.so: undefined reference to 'Tcl_FileReady'
/usr/lib/libtk.so: undefined reference to 'Tcl_GetFile'
/usr/lib/libtk.so: undefined reference to 'Tcl_DeletModalTimeout'
/usr/lib/libtk.so: undefined reference to 'Tcl_WatchFile'
/usr/lib/libtk.so: undefined reference to 'Tcl_CreateModalTimeout'

V dokumentaci gimpu jsem o TCL nenasel ani zminku (asi jsem spatne hledal), nicmene mam tam nainstalovano tcl-8.0-1.i386.rpm. Nevite nekdo, co mam jeste pridat nebo upgradeovat?

predem dik

Ludek Brukner

PS: posilam tenhle dotaz podruhe (z konference mi neprisel zpet), takze pokud jste jej uz dostali, tak se omlouvam.