sit, cdrom a zvukovka

Mach.Petr/4160/EDU na edu1.ccmail.x400.cez.cz Mach.Petr/4160/EDU na edu1.ccmail.x400.cez.cz
Čtvrtek Únor 19 10:50:39 CET 1998

     Dobry den,

     tak jsem si pred casem zacal instalovat Linux, ale par veci jsem
     nezvladl.
     Chodi mi spatne zvukovka GUS MAX. Pri prehravani wavu (pres play)
     vydava ramus, ktery se tomu co ma znit nepodoba ani vzdalene a to i v
     pripade, kdy jsem pro sox zadal presne parametry toho wavu. MIDI neni
     slyset vubec, ale tomu se nedivim, protoze nevim kde se konfiguruje,
     napr. aby Gravis vedel kde ma *.PATy. Jen me zarazi ze mi chybi
     /dev/sequencer. Myslim ze v Readme.cards psali, ze pri kompilaci jadra
     bych mel dostat dotaz (podobne jako na audio a dsp), zda se ma
     vytvorit, ale tak se tak nestalo??? Nastaveni je shodne s DOSem, kde
     Gravis chodi.
     Dal vlastnim 1x cdrom Mitsumi, ktera je povesena na tom GUSovi, ale
     nedetekuje se. Co mam udelat aby se detekovala a kde mam zadat jeji
     parametry (irq=10 a io=0x340).
     Nejhorsi jsem si nechal nakonec. Mam doma sit ze dvou pocitacu, na tom
     mym bych chtel mit samozrejme Linux, bracha tam ma Win95, pozdeji asi
     WinNT. Chtel bych, abysme mohli navzajem pristupovat ke svym diskum.
     On navic k me tiskarne. Dale mam modem a pristup do Internetu a chci
     aby v pripade ze se k nemu pripojim, se pres Linux k nemu dostal i on.
     Ted nam to funguje pres WinProxy a predpokladam ze v Linuxu to pujde
     taky zaridit. Mohli byste mi prosim poradit co vsechno proto musim
     udelat? Ja uz se pak sam zkusim dozvedet jak. Zatim akorat vim, ze se
     mi sitova karta detekuje a ze mam pro ni zaveden ovladac.

     Dekuji, Petr Mach

     mach-petr na usa.net