cestina a semigrafika

Jan Vycudilik honza na housle.sh.cvut.cz
Čtvrtek Únor 19 11:43:42 CET 1998

> Ja pouzivam ucw-cs-1.1 k spokojenosti. Mam problemy pouze s prehlasovanych
> samohlaskach (umlaut). Funguje to jen na konzoli, nikoliv v X, ale tam jsou

Kdysi jsem mel stejne problemy se semigrafikou a nasel ruzne udelatka
do terminfo a termcap (ktere jsem ovsem stejne nezprovoznil).

Proto se osob zodpovednych ptam, neslo by ucw-cs zaradit do distribuce
cs-tools ? Zda se, ze nejen me to funguje k naproste spokojenosti,
prehlasovane samohlasky nepouzivam (ale pro slovenske uzivatele to asi
bude problem), nicmene to resi ten stale stejny a opakujici se problem
mc (tvision a dalsi) + ramecky.
 Jedinou nevyhodou je nemoznost pouzit standardnich iso-latin2 fontu,
ale to neni tak tragicke. Zato v distribuci cs-tools neni zminka o
tom jak si poradit s ramecky a cestinou, nemylim-li se ...

Honza