cestina a semigrafika

Jan Vycudilik honza na housle.sh.cvut.cz
Čtvrtek Únor 19 21:49:48 CET 1998

> A tobe chodi pastovani ceskych textu pomoci gpm?

Ano, gpm + ucw mi chodi zcela korektne. Asi to tak nebylo vzdy, ale
myslim, ze to byl problem na strane gpm (matne si vzpominam na
nejake poznamky v dokumentaci z gpm, ze s tim melo problemy).

gpm je verze 1.10 z gpm-1.10-8.i386.rpm a ucw 1.0 (nikoli 1.1)

Honza

p.s. Třeba tohle je přenesené pomocí gpm.