modutils-2.1.71+

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 19 23:39:21 CET 1998

Zdravim,

> chtel jsem vyzkouset 2.1.x kernel (2.1.87). POuzivam moduly, tak jsem ho i
> zkompiloval, prelozil modutils-2.1.85 a prebootoval. Kerneld nefunguje tak
> jak by mel = vubec; rucni loadeni modulu funguje ok. V README v modutils
> pisou, ze by utility mely byt zpetne kompatibilni s radou kernelu 2.0.x.
> Ani to mi nefunguje (pro 2.0.33). Zkusil jsem modutils prelozit pod 2.0.33
> kernelem, ktery normalne pozuivam. Taky neuspech. To same modutils-2.1.71.
> Takze jsem se vratil zpatky k modules-2.0.0 a kernelu 2.0.33.
> Mel jste nekdo podobne problemy nebo je to nejaka moje spacialitka? ;-)

   Mam pocit, ze pouzivam pomerne nove modutils (nejaky alpha-snapshot tesne
pred 2.1.85, pokud mne pamet neklame) a kerneld mi funguje OK. Co presne
odmita naloadovat?

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Got mole problems? Call Avogadro, 602-1023!"