KDE vs. RH 5.0

Jiri Novak bati na avalon.skodanet.cz
Pátek Únor 20 09:24:42 CET 1998

Dobreho dne preji...

Muj problem spociva v tom, ze nejsem schopen zkompilovat temer nic
z aplikaci pro KDE. Napriklad kIRC skonci s "parse error" v souboru
/usr/lib/qt/include/qdir.h .... Ostatni veci na tom nejsou o mnoho lepe,
zatim se mi podarilo zkompilovat pouze Khostchooser a par veci.
Mam podezreni, ze je to opet zalezitost RH 5.0, protoze se mi nepodarilo
zkompilovat treba ani Eterm (opet parse error v include filu - tusim ze
regexp.h). Nema nekdo tuseni, kde se skryva chybka? Je to v rukach
nebo v systemu?
Pouzivam RH 5.0 s kernelem 2.0.32, gcc 2.7.2.3...

                                 Jiri Novak
                                  <bati na skodanet.cz>