Prestupny rok

Pátek Únor 20 19:08:09 CET 1998

SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz (Michal Safranek) writes:

> O takoveto fci nevim, ale prestupny rok zjistite takto:
>
> if(rok%4!=0){neprestupny}else{prestupny}

Kdepak, pan Kolar mel pravdu. Roky 1700, 1800, 1900, ... , i kdyz jsou
delitelne 4, jsou prestupne pouze tehdy, pokud jsou delitelne 400.

Najde se to v rade knih o astronomii, na Internetu je to napr. na
http://www.ast.cam.ac.uk/RGO/leaflets/leapyear/leapyear.html.

Za nekolik tisic let bude pridan prestupny rok "mimo poradi", ale
zatim nebylo dohodnuto kdy. Zrejme se predpoklada, ze dnesni programy
se v te dobe uz nebudou pouzivat.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR