DOSEMU a DUKE

Petr Talla talla na list.skm.vutbr.cz
Neděle Únor 22 21:52:12 CET 1998

Omlouvam se za tu dobu

> Jaka verze dosemu to je?

Dosemu 0.66.1792

> tomu vubec nerozumim, co znamena, ze to nejde skoncit?
> lze dosemu terminovat pomoci ctrl+alt+pgdn? (kdyz lze prepinat konzole,
> tak bych rekl, ze ano)

uz jsem to vyresil a sice hned jak jsem zacal bootovat z toho hdimagetak sel
skoncit i DUKE i dosemu pres tu krasnou trojkombinaci ale z diskety
to tuhlo je to v pohode ale jeste mi nejede po siti

moje konfigurace je K5 90  S3trio64V+  RH 5.0

> v nejhorsim pripade bych tu mel jeden jaderny patch... :)
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]

podivam se na to

dik

=  Petr Talla   mailto:talla na list.skm.vutbr.cz  =
=  http://www.list.skm.vutbr.cz                   =